14 Haziran 2013 Cuma

Ahşap Boyama - Simitçi Tepsisi


Haftanın son gününden merhabalar,
Sabah karneler verildi  ve 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı nihayet sonlandı.Öğrencilerimizi uğurladık biz ise iki hafta sürecek olan seminer döneminin ardından ,inşaallah tatilimize başlayacağız.Buradan karnesi iyi olan,olmasa da dersleri için çaba gösteren tüm öğrencileri tebrik ediyorum.



Yayının başlığından da anlaşılacağı üzere aylardır bekleyen simitçi tepsimi nihayet boyadım.Ev de bir kaç yer gezdikten sonra  salonda olmaya karar kıldı.Tepsinin ayaklarını beyaza boyayıp siyah yağlı boya ile eskittim.Tepsiye ise mum eskitme tekniği uyguladım.Ayrıca iç kısmına eşit aralıklarda derin çizgiler çizip,bu çizgileri sivri uçlu bir aletle kazıdım.









 
Eşim geçen ay iş arkadaşları ile Mardin ve çevre illeri ziyaret etmişti.Dönüşte sağolsun eli boş gelmemiş.Bu sedef kaplama kutu hediyelerinden biri...












Takmaya kıyamadığım bu yüzük ise Mardin işi.Tam bir sanat eseri değil mi?



Hepinize huzur sağlık dolu bir hafta sonu dilerim.Muhabbetle kalın..

13 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, güle güle kullanın. Ben de böyle tornavida ile kazıyarak bir şımarık tepsi yaptım, önümüzdeki günlerde paylaşacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. yine güzel bir iş çıkarmışsın Rabia ,iyi tatiller diyeyim şimdiden.

    YanıtlaSil
  3. Ne arada boyadın canım maşaAllah. bayılıyorum bu tepsilere çok güzel olmuş ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş bir çalışma.aksesuarlarla tamamlanmış.daha da güzel olmuş.benim de 2 yıllık iznim bitti.nasipse pazartesi seminer döneminde başlıyorum.ne de zor geliyor bu kadar aradn sonra.sevgiler rabiacım

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık pek şık olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım yine tebrik ederim .Yine yine yine çok güzel şeyler meydana çıkarmışsın .Taktire şayan .Ellerine sağlık.Dua ile kal...

    YanıtlaSil
  7. yok yok ben artık sana söyleyecek bir kelime bulamıyorum..bu nası bi beceridir anlamadım..:)

    YanıtlaSil
  8. çok hoş! ben çok sevdim!

    YanıtlaSil
  9. canım eline sağlık, çok severim bu çalişmayı, salonunuza çok yakıştığına eminim sağlıkla kalın....

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel salona da yakışmış gözüküyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor, bayıldım!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı merakla bekliyorum.Teşekkürler.